Total Tayangan Halaman

Penyembuhan Untuk Berpeluh - Mencari Yang sesuai Untuk Anda

Penyembuhan Untuk Berpeluh - Mencari Yang sesuai Untuk Anda

Jika anda fikir anda tidak mempunyai cara untuk melarikan diri masalah yang sangat memalukan anda peluh berlebihan, anda silap. Terdapat banyak teknik dan remedi yang digunakan sebagai ubat untuk berpeluh yang anda boleh mendapatkan memegang jika anda hanya akan penyelidikan tentang mereka. Tetapi kemudian, memberi tumpuan pertama pada mencari tahu apa yang sebenarnya menyebabkan keadaan anda berpeluh berlebihan atau hiperhidrosis. Dengan cara itu, anda akan pasti bahawa ubat atau penyelesaian anda mendapat adalah salah satu yang akan menjadi yang paling sesuai untuk anda, pada masa yang sama, anda boleh yakin bahawa apa yang anda akan memilih pasti akan bekerja untuk anda. Berikut adalah beberapa ubat semula jadi yang sedia ada untuk menyembuhkan peluh berlebihan.

Pertama, cuba meminta doktor anda tentang antiperspirants terbaik atau deodoran roll-on dengan yang terdapat di kedai-kedai ubat tempatan anda. Perlu senarai anda beberapa serbuk talkum juga, yang amat berkesan untuk menyerap kelembapan di dalam badan anda, terutamanya bahagian-bahagian yang berlebihan berpeluh.

Kedua, lihat juga salap ada topikal atau losyen, atau semburan penyahbauan yang mungkin dapat membantu dalam mengurangkan apa-apa syarat hiperhidrosis. Tetapi, pastikan bahawa anda memahami bahawa ubat-ubatan ini cepat sebenarnya hanya penyelesaian yang cepat-fix kepada masalah anda berpeluh berlebihan. Mereka yang menjurus ke arah membantu menetapkan tanda-tanda pada jangka pendek dan sementara waktu, tetapi tidak betul-betul bermakna mereka merawat masalah sebenar hiperhidrosis.

Apa yang lebih, ada juga yang tidak terkira banyaknya ubat-ubatan dan ubat-ubatan oral yang sesetengah doktor mungkin menetapkan kepada pesakit mereka sebagai ubat mungkin berpeluh. Ini perlu termasuk mengambil dalam anti-depressants untuk pesakit yang berpeluh kerana beberapa faktor emosi mereka tidak dapat mengawal. Ini mungkin dalam bentuk keresahan, kebimbangan, tekanan, ketakutan, kemarahan, dan banyak faktor-faktor lain mungkin sama.

Sebaliknya, jika anda hanya mempunyai serangan ringan serangan ini emosi, anda mungkin juga melakukan senaman biasa, atau lebih baik lagi, mengambil kelas yoga atau pilates. Berbuat demikian, anda boleh yakin bahawa saraf anda akan tenang; oleh itu, hiperaktif kelenjar peluh anda akan tumbuh. Dengan cara ini, mereka akan diminta untuk menghasilkan hanya jumlah yang tepat peluh yang diperlukan oleh badan yang boleh menjadi permulaan penawar mungkin berpeluh.

Tanya doktor anda tentang kesan-kesan sampingan yang mungkin setiap jenis ubat yang anda akan mengambil untuk menyembuhkan anda daripada peluh berlebihan sekali dan untuk semua. Jika tidak, mengambil ubat yang anda fikir boleh membantu anda menghapuskan keadaan anda hiperhidrosis hanya mungkin menyebabkan anda beberapa masalah yang lebih jika anda tidak berunding dengan doktor anda.

Akhir sekali, jika walaupun selepas anda telah habis semua usaha anda untuk melegakan keadaan memalukan anda berpeluh sedalam-dalamnya seluruh, atau di bahagian yang berbeza dari tubuh anda, dan masih ada ia, anda mungkin juga mula memilih kaedah alternatif lain untuk merawat peluh berlebihan. Cuba mempertimbangkan prosedur suntikan Botox. Ia adalah satu proses di mana Botulinum racun disuntik ke ketiak seseorang untuk akhirnya menghapuskan berpeluh yang berlebihan untuk jangka masa panjang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar