Total Tayangan Halaman

Beberapa Kegunaan Baik Loji Burdock

Beberapa Kegunaan Baik Loji Burdock

Burdock, sebuah kilang yang berkaitan dengan keluarga daisy. The Burdock adalah rapat berkaitan dengan Dandelion, yang Feverfew dan tumbuh-tumbuhan lain dalam keluarga daisy. Ia mempunyai daun hijau gelap yang boleh membesar sehingga 28 "(71 sentimeter). Pada zaman purba, orang Yunani menggunakan Burdock ini akar, biji dan sayur-sayuran untuk tujuan herba dan ubat-ubatan. Dan yang pada masa masa ini, Burdock digunakan untuk makanan dan perubatan.

Pada zaman masa ini, Burdock masih digunakan sebagai penyakit untuk masalah hati dan gangguan dalam sistem penghadaman. The Burdock juga boleh digunakan untuk masalah kulit seperti jerawat; ia bertindak sebagai bahan pembersihan. Di Eropah, sayur-sayuran tumbuhan ini dan tangkai yang dimakan sejak Burdock mempunyai nutrisi dan vitamin nilai yang sangat baik.

Semakin banyak kajian yang telah dilakukan tentang Burdock dan banyak penemuan membengkak tentang keluar bermunculan. Hubungan antara Burdock dan anti-kulat dan anti-bakteria yang telah diperiksa dengan teliti dan penyelidik telah mendapati bahawa Burdock menunjukkan tanda-tanda bahawa ia boleh melawan tumor. Ia juga boleh menjadi penyelesaian kepada melawan kanser dan juga sejak Burdock boleh membunuh kanser yang menyebabkan sebatian yang terdapat dalam makanan.

The Burdock juga boleh menjadi sangat membantu dalam sistem imun. Ia membantu sistem imun untuk menjadi lebih kuat apabila ia melemahkan oleh faktor-faktor seperti alam sekitar dan sebagainya. Apabila kilang ini dicampurkan dengan herba lain seperti dandelion dan Ginger, mereka bertindak seperti pembersih darah sangat berkesan dan kekuatan. Oleh kerana jumlah yang sangat besar insulin terdapat dalam tumbuhan ini, Burdock juga boleh membantu melawan hipoglisemia dan syarat-syarat pra-diabetes. Insulin adalah sejenis bahan kimia semula jadi yang berlaku dalam badan.

Pada masa kini, jika mencuba dan mencari Burdock di pasar raya anda mungkin cenderung untuk mengetahui majoriti yang lebih suka untuk memanggil ia gobo. Biasanya, Burdock adalah menggabungkan dengan lain-lain jenis sayur-sayuran atau dicampur dengan tauhu, sekali gus memberi Tauhu rasa yang lebih kaya dan yummier. Sesetengah biasanya rebus Burdock manakala yang lain goreng dalam minyak zaitun. Ramai orang mengatakan bahawa ia tidak akan menjadi satu idea yang baik untuk melihat Burdock sebelum memakannya kerana ia boleh membuat anda menukar fikiran anda pada memakannya.

Kemunculan tumbuhan ini diklasifikasikan sebagai berkayu, tebal dan gelap. Tetapi majoriti bersetuju bahawa apabila ia datang kepada rasa ia adalah bertentangan dengan tepat. Tumbuhan ini juga dikelaskan sebagai makanan yang baik dan sihat untuk badan kerana ia mempunyai kadar kalori yang rendah dan ia mempunyai pengambilan fibber lebih tinggi daripada tumbuhan lain dalam keluarganya. Kilang itu mempunyai jumlah yang besar kalium, besi dan kalsium juga. Ada yang mengatakan juga bahawa Burdock mempunyai rasa yang unik dan ia adalah tidak dapat dilupakan.

Ramai orang mengatakan bahawa penerangan yang terbaik tumbuhan ini adalah, apabila ia datang kepada rasa Burdock manis lagi warna tanah seperti. Ia juga mempunyai tekstur lembut dan segar. Kerana tekstur ideal ini, ia ditambah kepada sup, stew dan sebagainya. The Burdock adalah tumbuhan nutrien yang tinggi di mana mempunyai banyak vitamin. Ia juga adalah herba yang sangat berkuasa yang boleh membantu badan kembali ke keadaan asalnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar