Total Tayangan Halaman

Ozone Discolysis - Cara tidak sakit dan Selamat untuk menghilangkan Disk Pemusnahan dalam Badan Anda

Ozone Discolysis - Cara tidak sakit dan Selamat untuk menghilangkan Disk Pemusnahan dalam Badan Anda

Sebagai pendahuluan ilmu perubatan, rawatan dan penawar mengalami solekan. Ozon adalah sesuatu sains perubatan telah lama dahulu membuat ikatan dengan kerana kuasa penyembuhan. Tetapi penggunaan ozon dalam merawat pesakit tidak bebas daripada kontroversi. Walaupun sifat-sifat terapeutik yang membantu dalam menyembuhkan pelbagai penyakit yang rumit, ia masih tidak mengalami banyak 'jika, dan' tetapi dalam dunia ubat-ubatan. Proses menyuntik cakera dengan ozon, dipanggil Ozone Discolysis.

Ini adalah sejenis rawatan yang boleh dianggap sebagai penawar semula jadi untuk menyembuhkan cakera serviks herniated. Terdapat bukti-bukti mengenai penyakit cakera aktif yang akhirnya boleh membawa kepada kemusnahan cakera. Salah seorang daripada mereka adalah pengaruh genetik. Perkara yang mendorong kemusnahan matriks cakera adalah ketidakseimbangan antara metaloproteases dan beberapa perencat semulajadi. Apabila pesakit menjadi mangsa kemusnahan cakera, badan / beliau hanya bertindak balas ubat-ubatan yang bukan steroid. Ozone Discolysis, apabila dilakukan oleh doktor yang berpengalaman, boleh memastikan rawatan semulajadi dan ia boleh memberikan hasil seperti pembedahan. Kira-kira 80 peratus daripada pesakit yang telah mencuba rawatan ini telah mendapat manfaat. The kelebihan rawatan ini adalah bahawa ia adalah ambulatori; yang bermaksud pesakit mendapat dibebaskan dari hospital pada hari yang sama rawatan.

Ozon adalah agen pengoksidaan. Apabila ia disuntik pada otot para vertebra, ia meningkatkan proses membuat enzim antioksidan yang menghalang toksik oleh-produk yang merembeskan dari nukleus pecah untuk membuat apa-apa kesan di dalam badan. Undang-produk bertanggungjawab bengkak saraf. Keputusan Discolysis Ozone dalam meningkatkan kelajuan degradasi polyglucosis yang kemudiannya menyebabkan mengurangkan saiz kawasan yang bengkak.

Apabila ia datang kepada keputusan, Ozone Discolysis tidak menunjukkan apa-apa hasil serta-merta seperti itu dalam pembedahan. Ia mengambil masa beberapa hari untuk badan anda untuk bertindak balas terhadap rawatan. Tetapi manfaat yang jauh lebih besar daripada pembedahan kerana badan anda mendapat untuk menyembuhkan dirinya sendiri secara semula jadi, tanpa mengubah anatomi. Ia sebenarnya adalah rawatan komplikasi bebas yang memastikan keselamatan di samping ubat untuk badan anda. Faedah termasuk:

• Berbeza dengan pembedahan, beberapa cakera boleh disuntik dengan ozon pada satu masa.

• Risiko jangkitan Lesser berbanding pembedahan.

• Kos adalah lebih kurang daripada pembedahan.

• Rawatan semula boleh dilakukan jika rawatan awal tidak berfungsi.

Dalam usaha untuk menjalankan operasi ini, myelography diperlukan untuk mengetahui kawasan di mana cakera yang tergelincir dan juga untuk membezakan pecah dari lain-lain jenis tulang belakang patologi. Discolysis Ozon adalah satu proses yang kurang menyakitkan daripada pembedahan dan ia dilakukan dalam terutamanya 3 langkah:

• sedating pesakit atau melakukan bius setempat sambil mengekalkan kawalan radiologi ketat. Ini dilakukan untuk memastikan ozon disuntik di tempat yang betul.

• Menyuntik ozon pada otot para vertebra.

• Menyuntik ozon pada para otot tulang belakang lagi, seminggu kemudian.

Bukan sahaja pada cakera itu sendiri, tetapi ozon adalah berkesan pada tisu di sekitarnya juga di seluruh cakera.
Jadi pada masa kini orang yang memilih untuk ini sebagai satu cara alternatif kepada pembedahan perubatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar